Skip to main content

Digihulplijn gratis voor iedereen

Steeds meer dingen regelen we tegenwoordig digitaal. Niet alleen op het werk, maar ook privé. We winkelen en bankieren online, boeken kaartjes voor een voorstelling of houden contact met vrienden via social media, WhatsApp of videobellen. Zeker nu we in coronatijd fysiek afstand moeten houden, is het extra handig om dingen online te regelen. 

Digi hulplijnDat is echter niet voor iedereen even makkelijk. In 2019 vonden 2,5 miljoen Nederlanders het moeilijk om te werken met digitale apparaten. Voor hen is er vanaf vandaag de DigiHulplijn: een gratis telefoonnummer waar iedereen terecht kan met alle vragen over de computer, smartphone of tablet. Het telefoonnummer 0800-1508 is elke werkdag bereikbaar van 09:00 – 17:00 uur.

Misschien ook handig voor jou, je coachee of je patiënt/cliënt?

De DigiHulplijn is een gezamenlijk initiatief van maatschappelijke organisaties (Het Nationaal Ouderenfonds, SeniorWeb en de Koninklijke Bibliotheek), private partijen (VodafoneZiggo en ContactCare) en de Alliantie Digitaal Samenleven.

Meer info over de Digi hulplijn.

  • Aangemaakt op .
  • Laatste update op .
  • Raadplegingen: 1521

sponsorkliks logo

Wij doen ook mee aan Sponsorkliks, voor iedere aankoop die je via onderstaande link doet krijgen wij geld.

Alles voor dezelfde prijs gewoon in de bekende online winkels, sponsoren via onderstaande links is gratis.

NAH Ontmoetingspunt ontvangt geld als er online wordt gekocht bij ruim honderd winkels, waaronder bekende als Bol.com, Wehkamp, Zalando en Booking.com en ook als je eten laat bezorgen via Thuisbezorgd.nl of een restaurant reserveert via Dinnersite.nl ontvangt NAH Ontmoetingspunt daar geld voor.

Ga de volgende keer dat je iets online wil kopen eerst naar: https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=6150

Klik hier voor meer info over Sponsorkliks.