nah_logo3.png
Nah ontmoetingspunt Almere

GelukstipsMeld je nu aan voor gratis gelukstips

 

Snel gemakkelijk gelukkiger worden. Je kunt regelmatig tips over geluk van me krijgen. Zomaar, omdat ik het leuk vind om kennis en tips over geluk te delen.

 

Als je je nu aanmeldt, heb je jouw eerste tip binnenkort in je mail. En je krijgt meteen het mini e-book ‘Je eerste stap naar meer geluk’ toegestuurd. Daarin lees je hoe gemakkelijk gelukkiger worden werkt.

Ook meer geluk in je leven?

Meld je aan voor de nieuwste gelukstips. Dat is gratis en mèt glimlachgarantie!

Het is beter om te vertrouwen en soms teleurgesteld worden dan te wantrouwen en je de hele tijd ongelukkig te voelen.
(Abraham Lincoln) 

Valys terug naar dienstverlening van voor corona

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief
Valys terug naar dienstverlening van voor corona, wel nog aanvullende regels voor veilig reizen.

Niet meer 48 uur van tevoren boeken

Deze versoepeling betekent dat een reis vanaf donderdag 16 juli niet meer 48 uur van tevoren geboekt hoeft te worden. Je kunt dus weer tot 21.00 uur op de avond voor vertrek kosteloos een reis boeken. Of tot een uur voor aanvang van de reis, waarbij je dan wel drie euro reserveringskosten betaalt.

Door druk van Ieder(in): eigen regie, meer flexibiliteit en scootmobiel weer mee

Ieder(in) is blij met deze versoepeling omdat dit ervoor zorgt dat mensen die afhankelijk zijn van het Valys vervoer weer meer regie en flexibiliteit krijgen. Dit is overigens niet de eerste versoepeling die naar aanleiding van maatschappelijke druk van onder andere Ieder(in) werd doorgevoerd. Eerder meldden wij ook al dat de scootmobiel weer mee mag met het Valys vervoer.

Wel nog enkele spelregels

De volgende spelregels blijven, ook na deze versoepeling, nog gelden om het vervoer zo veilig en verantwoord mogelijk te houden:

  • Reis alleen als je geen klachten hebt. Bij het boeken van je reis worden enkele gezondheidsvragen gesteld.
  • Tijdens de reis moet je een mondkapje dragen. Wanneer je om medische redenen geen mondkapje kunt dragen, neem dan contact op met Valys. Samen met jou wordt er dan gekeken hoe je op een veilige manier kunt reizen.

Vragen of toch nog problemen?

Wanneer je nog vragen hebt over het Valys vervoer, neem dan contact op met de Valys klantenservice. Zij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur via 0900-9630. Ook kun je op werkdagen tussen 09.00 tot 20.00 uur je vraag stellen via https://www.valys.nl/'); return false;">de chat op website van Valys

Kom je toch nog in de knel met je vervoer, meld dit dan bij ons meldpunt zodat wij deze signalen mee kunnen nemen. Het meldpunt kun je bereiken via 085-4007022 of

Afdrukken

Vakantie 1Boek een hotel, appartement of vakantiewoning bij Booking.Com en steun NAH Ontmoetingspunt gratis.Vakantie 2
Wij ontvangen als u via een van onderstaande links een hotel, appartement of vakantiewoning boekt een  bijdrage van Booking.com
 Zoeken naar alle hotels, appartementen eb vakantiewoningen in Booking.com: https://www.booking.com/index.html?aid=1700698

Klik hier voor meer informatie.