nah_logo3.png
Nah ontmoetingspunt Almere
Valys terug naar dienstverlening van voor corona, wel nog aanvullende regels voor veilig reizen.

Niet meer 48 uur van tevoren boeken

Deze versoepeling betekent dat een reis vanaf donderdag 16 juli niet meer 48 uur van tevoren geboekt hoeft te worden. Je kunt dus weer tot 21.00 uur op de avond voor vertrek kosteloos een reis boeken. Of tot een uur voor aanvang van de reis, waarbij je dan wel drie euro reserveringskosten betaalt.

Door druk van Ieder(in): eigen regie, meer flexibiliteit en scootmobiel weer mee

Ieder(in) is blij met deze versoepeling omdat dit ervoor zorgt dat mensen die afhankelijk zijn van het Valys vervoer weer meer regie en flexibiliteit krijgen. Dit is overigens niet de eerste versoepeling die naar aanleiding van maatschappelijke druk van onder andere Ieder(in) werd doorgevoerd. Eerder meldden wij ook al dat de scootmobiel weer mee mag met het Valys vervoer.

Wel nog enkele spelregels

De volgende spelregels blijven, ook na deze versoepeling, nog gelden om het vervoer zo veilig en verantwoord mogelijk te houden:

  • Reis alleen als je geen klachten hebt. Bij het boeken van je reis worden enkele gezondheidsvragen gesteld.
  • Tijdens de reis moet je een mondkapje dragen. Wanneer je om medische redenen geen mondkapje kunt dragen, neem dan contact op met Valys. Samen met jou wordt er dan gekeken hoe je op een veilige manier kunt reizen.

Vragen of toch nog problemen?

Wanneer je nog vragen hebt over het Valys vervoer, neem dan contact op met de Valys klantenservice. Zij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur via 0900-9630. Ook kun je op werkdagen tussen 09.00 tot 20.00 uur je vraag stellen via https://www.valys.nl/'); return false;">de chat op website van Valys

Kom je toch nog in de knel met je vervoer, meld dit dan bij ons meldpunt zodat wij deze signalen mee kunnen nemen. Het meldpunt kun je bereiken via 085-4007022 of

Wie wil zoekt mogelijkheden, wie niet wil zoekt een reden.

Valys terug naar dienstverlening van voor corona

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief
 
Valys terug naar dienstverlening van voor corona, wel nog aanvullende regels voor veilig reizen.

Niet meer 48 uur van tevoren boeken

Deze versoepeling betekent dat een reis vanaf donderdag 16 juli niet meer 48 uur van tevoren geboekt hoeft te worden. Je kunt dus weer tot 21.00 uur op de avond voor vertrek kosteloos een reis boeken. Of tot een uur voor aanvang van de reis, waarbij je dan wel drie euro reserveringskosten betaalt.

Door druk van Ieder(in): eigen regie, meer flexibiliteit en scootmobiel weer mee

Ieder(in) is blij met deze versoepeling omdat dit ervoor zorgt dat mensen die afhankelijk zijn van het Valys vervoer weer meer regie en flexibiliteit krijgen. Dit is overigens niet de eerste versoepeling die naar aanleiding van maatschappelijke druk van onder andere Ieder(in) werd doorgevoerd. Eerder meldden wij ook al dat de scootmobiel weer mee mag met het Valys vervoer.

Wel nog enkele spelregels

De volgende spelregels blijven, ook na deze versoepeling, nog gelden om het vervoer zo veilig en verantwoord mogelijk te houden:

  • Reis alleen als je geen klachten hebt. Bij het boeken van je reis worden enkele gezondheidsvragen gesteld.
  • Tijdens de reis moet je een mondkapje dragen. Wanneer je om medische redenen geen mondkapje kunt dragen, neem dan contact op met Valys. Samen met jou wordt er dan gekeken hoe je op een veilige manier kunt reizen.

Vragen of toch nog problemen?

Wanneer je nog vragen hebt over het Valys vervoer, neem dan contact op met de Valys klantenservice. Zij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur via 0900-9630. Ook kun je op werkdagen tussen 09.00 tot 20.00 uur je vraag stellen via https://www.valys.nl/'); return false;">de chat op website van Valys

Kom je toch nog in de knel met je vervoer, meld dit dan bij ons meldpunt zodat wij deze signalen mee kunnen nemen. Het meldpunt kun je bereiken via 085-4007022 of

Afdrukken

sponsorkliks logo

Wij doen ook mee aan Sponsorkliks, voor iedere aankoop die je via onderstaande link doet krijgen wij geld.

Alles voor dezelfde prijs gewoon in de bekende online winkels, sponsoren via onderstaande links is gratis.

NAH Ontmoetingspunt ontvangt geld als er online wordt gekocht bij ruim honderd winkels, waaronder bekende als Bol.com, Wehkamp, Zalando en Booking.com en ook als je eten laat bezorgen via Thuisbezorgd.nl of een restaurant reserveert via Dinnersite.nl ontvangt NAH Ontmoetingspunt daar geld voor.

Ga de volgende keer dat je iets online wil kopen eerst naar: https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=6150

Klik hier voor meer info over Sponsorkliks.