nah_logo3.png
Nah ontmoetingspunt Almere
Valys terug naar dienstverlening van voor corona, wel nog aanvullende regels voor veilig reizen.

Niet meer 48 uur van tevoren boeken

Deze versoepeling betekent dat een reis vanaf donderdag 16 juli niet meer 48 uur van tevoren geboekt hoeft te worden. Je kunt dus weer tot 21.00 uur op de avond voor vertrek kosteloos een reis boeken. Of tot een uur voor aanvang van de reis, waarbij je dan wel drie euro reserveringskosten betaalt.

Door druk van Ieder(in): eigen regie, meer flexibiliteit en scootmobiel weer mee

Ieder(in) is blij met deze versoepeling omdat dit ervoor zorgt dat mensen die afhankelijk zijn van het Valys vervoer weer meer regie en flexibiliteit krijgen. Dit is overigens niet de eerste versoepeling die naar aanleiding van maatschappelijke druk van onder andere Ieder(in) werd doorgevoerd. Eerder meldden wij ook al dat de scootmobiel weer mee mag met het Valys vervoer.

Wel nog enkele spelregels

De volgende spelregels blijven, ook na deze versoepeling, nog gelden om het vervoer zo veilig en verantwoord mogelijk te houden:

  • Reis alleen als je geen klachten hebt. Bij het boeken van je reis worden enkele gezondheidsvragen gesteld.
  • Tijdens de reis moet je een mondkapje dragen. Wanneer je om medische redenen geen mondkapje kunt dragen, neem dan contact op met Valys. Samen met jou wordt er dan gekeken hoe je op een veilige manier kunt reizen.

Vragen of toch nog problemen?

Wanneer je nog vragen hebt over het Valys vervoer, neem dan contact op met de Valys klantenservice. Zij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur via 0900-9630. Ook kun je op werkdagen tussen 09.00 tot 20.00 uur je vraag stellen via https://www.valys.nl/'); return false;">de chat op website van Valys

Kom je toch nog in de knel met je vervoer, meld dit dan bij ons meldpunt zodat wij deze signalen mee kunnen nemen. Het meldpunt kun je bereiken via 085-4007022 of

De wereld is vol met vriendelijke mensen.
Als je er geen kunt vinden, wees er dan zelf een.
 

Meldpunt Ieder(in) opent 6 januari

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief
 

Meldpunt Ieder(in) opent 6 januari

09 december 2019
Op 6 januari 2020 gaat het nieuwe meldpunt van Ieder(in) open. Heb je een vraag over zorg of ondersteuning? Stuit je op problemen bij het aanvragen van voorzieningen voor thuis, op school of op het werk? Of heb je andere problemen die te maken hebben met je beperking? Neem contact op met het Meldpunt van Ieder(in).

Meldpunt Ieder(in): 085 – 400 70 22

Het meldpunt van Ieder(in) is vanaf 6 januari bereikbaar op:
– dinsdag van 9 – 12 uur en 13 – 16 uur
– donderdag van 9 – 12 en 13 – 16 uur
– en vrijdag van 9 -12 uur.

Het telefoonnummer is 085 – 400 70 22. Je kunt het meldpunt ook mailen: (vanaf 6 januari 2020).

Verder op weg helpen

De medewerkers van het Meldpunt Ieder(in) kunnen je verder op weg helpen met je vraag of probleem. Ze zijn goed op de hoogte van de wet- en regelgeving. Ze weten goed welke rechten je hebt (en welke niet) en bij welke instantie je moet aankloppen. Ook kunnen ze je advies geven over het indienen van een bezwaar of een klacht.

Belangrijke signalen

Ieder(in) registreert alle vragen en problemen die bij het meldpunt binnenkomen. We doen dat volgens de regels van de privacywet (kan ook anoniem). Knelpunten en problemen die mensen in het dagelijks leven tegenkomen, zijn voor ons belangrijke signalen. Deze signalen gebruiken wij anoniem in onze lobby. Je kunt het meldpunt daarom ook bellen als je alleen iets wilt melden.

 

Vanaf 1 januari 2020 maakt Ieder(in) geen onderdeel meer uit van het Nationale Zorgnummer (NZN). Het NZN blijft wel bereikbaar.

Meldpunt Ieder(in) – 085 – 400 70 22 (vanaf 6 januari 2020)

Afdrukken

sponsorkliks logo

Wij doen ook mee aan Sponsorkliks, voor iedere aankoop die je via onderstaande link doet krijgen wij geld.

Alles voor dezelfde prijs gewoon in de bekende online winkels, sponsoren via onderstaande links is gratis.

NAH Ontmoetingspunt ontvangt geld als er online wordt gekocht bij ruim honderd winkels, waaronder bekende als Bol.com, Wehkamp, Zalando en Booking.com en ook als je eten laat bezorgen via Thuisbezorgd.nl of een restaurant reserveert via Dinnersite.nl ontvangt NAH Ontmoetingspunt daar geld voor.

Ga de volgende keer dat je iets online wil kopen eerst naar: https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=6150

Klik hier voor meer info over Sponsorkliks.